måndag 16 juni 2008

Helgen

I helgen jobbade jag på lördagen och sen på kvällen var jag på 30 års fest, en mycket trevlig tillställning. Det var en av mina bröders flickvän som fyllde år så det blev både god mat och dricka, mums.

I söndags så var jag på bio och såg den nya filmen med Indiana Jones, det var en bra film en riktig äventyrsfilm med en massa biljakter det var som filmerna om Indy brukar vara. En sevärd film var det och jag hade det trevligt i alla fall ;).

Nu har jag börjad på min semester jag kommer att ha två veckor nu i början och sen jobbar några veckor och i augusti har jag några veckor till innan det är dax att jobba på skolan igen.

Andra bloggar om: , , , ,

1 kommentar:

Lena sa...

Verkar som om helgen blev lyckad! =)
Filmerna om Indiana j har hittills varit bra så då är det väl till att se den nya vad det verkar. Är så himla dålig på att ta mig iväg på bio när det kommer något nytt....när jag får ändan ur vagnen så har de oftast redan slutat visas!! =/
Passar väl på och önskar en Glad Midsommar och en skön fortsatt semester! Ha de´gott!