tisdag 10 juni 2008

Blåsigt.

Jag har precis varit med om en skolavslutning och det kom inget regn som tur var, vi var ute som traditionen är. Det var en trevlig tillställning med musik och dom vanliga talen som brukar, en helt vanlig avslutning var det. Det blåste en hel del och det skall fortsätta att vara ostadigt väder i veckan, kanske vi även kan få lite regn som vi behöver, vi har ju inte snö som det är i Norrland nämligen i Kiruna och det är väl tur det för snö vill jag nog inte ha nu när ledigheten närmar sig.

Andra bloggar om:
, , , , ,

4 kommentarer:

akjalam sa...

Blåst är det värsta som finns.
Hellre snö.
Eller hur.
pierre
http://www.elorama.se

Unknown sa...

Jag har spelat på många skolavslutningar under årens lopp. Är musiker, men har i många år försörjt mig som barnskötare i en skola, och när ens kollegor får reda på det så åker man på att spela; det är ett som är säkert. =)

Men trevligt är det; jag menar definitivt inte att klaga.

Lena sa...

Hej Hopp!
Låter som en trevlig avslutning! Det ändras så mycket på saker och ting nu för tiden så det är skönt när det hålls på traditioner!
Vad gäller vädrets makter håller jag definitivt på ostadigt o blåst. Är absolut ingen snöälskare! =)

Trevlig fortsättning på helgen!

Hasse sa...

Det blev en trevlig helg med fest och bio, och blåst är nog bättre en snö i alla fall denna årstiden.

Man skall inte säga att man spela något då åker man på att spela ;)