fredag 11 april 2008

Min fredag.

Efter en strulig morgon så börjar arbetsdagen lida mot sitt slut. Det var några personer sjuka på jobbet vilket innebär att jag skall hoppa in och ta en annan elev en vad jag brukar. Först skulle jag ta eleven sen fick jag ett meddelande efter ett tag att jag inte skulle det och lite senare skulle jag ha hand om eleven i frågan.

Man kan säga att jag var lite splittrad där ett tag, man undrade var f*n man skulle vara någonstans. Nu har det gått bra i alla fall när jag fick reda på var jag skulle göra under dagen, och vi behövde inte fixa fram en vikarie för mig, mina kollegor tog hand om det jag brukar göra.
Jag arbetar med andra elever egentligen.

Nu är det snart dags för afterworken som vi skall ha lite senare, skall bli gött att få möta sina kollegor under andra omständigheter.

Andra bloggar om:
, ,

Inga kommentarer: