lördag 20 december 2008

Trött

Just nu är jag något trött, kommer att somna när som helst. Idag har jag jobbat och det har vart fullt upp i butiken, där märker man inte av någon lågkonjunktur för folk handlar på som vanligt.
Det blir jobb ända fram till julafton nu för mig och sen kör jag fram till och med nyårsafton.

Idag fyllde mor min år, grattis mor,så det blev en god middag med en god efterrätt till, så slapp man laga någon middag denna kväll, gôtt.

Sverige åkte på däng i hockeyn utav Finland, matchen gick till straffar men då slutadet Svt med att sända, så man undrar vilken idiot det var som kom på den idéen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack och lov för att det finns vettiga människor på SVT. Det är inte livsviktigt med sport. Resultatet får man veta förr eller senare! Vi som vill se annat ska också tas hänsyn till...eller...
Citat från Pyttans ABC bok: "Idrott är att komma före till ett löjligt litet snöre..#