söndag 26 oktober 2008

En regnig söndag

Nu så är det ett tråkigt och grått väder utanför mitt köksfönster, det är inte trevligt alls. SMHI har gått ut med varningar om att det kan bli ett riktigt busväder här i Västsverige då vi har stormen Ulrik över oss och igår blåste det en hel del ute när den kom in över oss.
Igår efter besöket i en den fina staden Göteborg så var det hemma i stugvärmen som gällde och bara sitta framför tv:n och zappa. Soffläge var det, något som kan vara gött ibland. ;)

Jag kom ihåg att ställa tillbaka klockan så det var skönt att sova länge i morse och inte behöva stressa, idag skall jag vara med en av killarna som jag är kontaktperson till, det skall bli trevligt. Vi skall vara hemma hos mig och kolla på film och käka pizza, det var längesen jag åt pizza så nu skall det smaka riktigt gött med det.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: