onsdag 16 juli 2008

Skövde fick besök.

Idag när jag var ledig fick Skövde sig ett kort besök av mig och min flickvän, vi körde en säng dit så det blev en liten tur dit idag. Det var gött väder när vi åkte dit men när vi åkte hem så regnade det på vägen, lite tråkigt.

I morrn är det dags att jobba på Rusta igen kör ett pass mellan 8:00 och 18:00 kan vara lite segt med det passet men det ger pengar något som är gött sen får man se till att man har något att göra hela tiden då går det fortare.

Det var vart lite lugnt några dar nu men snart får folk pengar igen så som pension och barnbidrag så i helgen blir det nog en del att göra. Helgen därefter så har ju lönen kommit och då blir det full fart igen. Efter den helgen har jag lite semester igen i ca 2 veckor skall bli skönt innan mitt andra arbete börjar på skolan.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: