onsdag 7 maj 2008

Solsken

Det är lite väl mycket som rör sig i mitt huvud just nu, därför är inte bloggen uppdaterad, skall försöka komma igång snart igen.

Idag är det ett kanonväder i alla fall, har vart ute med ungarna på rasterna och fått lite sol på sig, gött e det. Nu när jag har kommit hem skall jag försöka var ute så mycket som möjligt allt för att få sol på sig och försöka må lite bättre, skingra tankarna lite grann något jag kan behöva.

Annars är det bara arbete som gäller, försöker få med mig ungarna ut på rasterna så att både dom och jag får lite sol på oss, vilket vi kan behöva nu efter denna tråkiga vinter. Jag har jobbat nästan varje dag nu under helgen som var, varlborg, 1 Maj, klämdagen så det blev efteråt som man kunde vara ute i det sköna vädret.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: