fredag 4 april 2008

Äntligen fredag!

Vad skall man hitta på en fredag som denna då, vi får se vad det kan bli idag. Jag vet en sak i alla fall att jag skall jobba i morgon lördag några timmar sen vet jag faktiskt inte vad jag skall hitta på.

Grejen är det att min flickvän inte är hemma utan är borta hela helgen och då får jag sysselsätta mig med lite grejer, jag vill ju inte slöa bort hela helgen även om det är gött.
Så vi får se vad jag nu kan komma på att göra förutom att jobba. Lite städning blir det säkert det måste göras, gossa med katterna behövs också. Det finns nog massa saker att göra.

En del tv blir det nog, en del tid framför datorn blir det nog också. Om vädret blir så pass gött som det var i torsdags så blir det nog lite arbete i den lilla trädgården jag har, vi får helt enkelt se vad det kan bli, Gött att det snart är helg i alla fall.

Andra bloggar om:
, , , ,

Inga kommentarer: