söndag 24 februari 2008

Vann fel låt?

Jag lyckades somna till slut och sov väldigt gött i natt, har haft en del att göra idag bl.a. slappat, kollat på tv:n.
Angående melodifestivalen igår så tycker många att fel låt vann. BWO däremot vann välförtjänt, det kan jag hålla med om det var lite go i låten. Den andre låten som gick vidare hörde jag inte tillräckligt av för att kunna uttala mig om, jag gjorde lite av varje under kvällen igår.

Men så brukar det ju alltid vara att fel låt vinner. Dagen efter på löpsedlarna brukar det stå att fel låt vann så i själva verket är det som det brukar vara ju. Eller hur? ;)

Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Den här omgången av melodifestivalen var nästan värre än första. hur kan de ta fram så mycket skit? Jag menar, det skickas in tusentals bidrag och är det här verkligen det bästa?

Björn Gustafsson är i alla fall höjdpunkten i programmen, tillsammans med Luuk. =)