torsdag 29 november 2007

En torsdag i mitt liv!

Jag vaknade något sent som jag brukar, men det är ju så gott och ligga och dra sig på morgonen. På jobbet var jag med elever på bl.a. träslöjd och hemkunskap, det fungerade bra.

När jag slutade så kom min flickvän och hämtade mig, hon hade vägarna förbi och hämtade upp mig. När jag kom hem la jag mig i soffan framför tv:n och slumrade litegrann.

17:30 var det dags att åka till Scandinavium i Göteborg för att se på Frölunda mot Luleå
Jag hoppades att det skulle vara en lätt seger.

Frölunda åkte på storstryk, dom förlorade med 6-0 och dom tappade hela tiden spelet bakåt och fick inte till det med dom chanserna dom hade framåt. Dom var riktigt dåliga, faktiskt, ingen skojig match i mina ögon. Man skäms faktiskt så dåliga var dom.

Nu är det dax att sova så man får hoppas att man kan sova gott iallafall, natti natti på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aldrig hata, bara älska!

Hasse sa...

Jag fortsätter att älska!